Phu Quoc #1

17 maart 2017 - Thành phố Phú Quốc, Vietnam

Vandaag reizen we door naar Phu Quoc. Dit is een bounty eiland.
De afgelopen weken hebben we zoveel gedaan, gezien en ervaren dat we toe zijn aan zon, strand en relaxen.

We werden om half 10 opgehaald door de taxi. Onderweg hebben we een flinke hoosbui gehad. Gelukkig vandaag en niet gister, toen we in het bootje zaten.
Het vliegveld van Can Tho is heel overzichtelijk. 2 balies om in te checken. 1 beveiligingspoortje en 8 gates. Waar tussen 10.00 en 18.00 intotaal 6 vluchten vertrekken vandaag.
We hebben vandaag een klein tweemoterig vliegtuigje die plaats biedt aan ongeveer 80 mensen. Na een vlucht van 40 minuten landen we op Phu Quoc. De taxi naar het hotel staat er al.

We hadden hele slechte recenties over het hotel gelezen. Dus we hielden ons hart vast. Aangekomen viel het reuze mee. De kamers zijn schoon, het zwembad ziet er verzorgt uit. En ja, als je een resort verwacht, dan valt het inderdaad tegen. Maar wij wisten bij het boeken al dat het 'gewoon oke' zou zijn. Helemaal prima voor ons dus.

Snel de spullen gedropt om daarna op het strand te lunchen. Het strand is zo'n 200 meter lopen. Na het eten snel terug naar het hotel om de zwembroek aan te doen.
Er moest perse in het zwembad gezwommen worden. Melle had het hier al de hele week over.
Tegen een uurtje of 17.00 zijn we weer naar het strand gelopen om de zonsondergang te bewonderen en te eten.
Nu zitten we lekker op de veranda met een kop koffie. Die ik net gescoord heb bij een winkeltje aan de overkant van de weg.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anja:
    17 maart 2017
    Dit ziet er heerlijk (en inderdaad relaxed) uit!! Veel geniet plezier op Phu Quoc!