Hanoi #7

23 maart 2017 - Hanoi, Vietnam

Fijn om weer in Hanoi te zijn. Het voelde gister echt een beetje als thuis komen.

Gister een goede vlucht gehad. Het vliegtuig vertrok gewoon te vroeg. We zaten nog aan de koffie toen we al gingen boarden (een half uur te vroeg).
Bij aankomst in Hanoi kwamen we er achter dat mijn flightbag open is gebroken en kapot is. En de oplader van de camara eruit is gehaald. Jammer joh.
Meteen aangifte gedaan bij de vliegtuigmaatschappij. We krijgen 150.000 VND schadevergoeding. Omgerekend nog geen 7 euro. Op een totale schade meer dan 75 euro. Gelukkig zijn we verzekerd. Ik vind dat nog niet eens het ergste. Het gedoe dat het geeft wel! Nu moeten we een oplossing gaan regelen.

Gister middag hebben we inkopen gedaan. We hadden tijdens de vakantie al een lijstje gemaakt met souveniers die we graag wilde hebben. We hebben ons misdragen en zoveel gekocht dat het personeel van het hotel heel hard moesten lachen toen we terug kwamen met onze aanwinsten. Zoveel dat we een extra koffer hebben moeten aanschaffen.

Vandaag was het alweer de laatste dag in Vietnam. We hebben nog 1x een markt bezocht, nog bij de restaurant gegeten wat we wilden, zijn we nog naar het meer geweest. En s avonds nog naar het waterpoppentheater. Echt een dag om de laatste dingetjes te doen.
Morgenochtend kunnen we voor de laatste maal genieten van Hanoi. Om 16.00 worden we naar het vliegveld gebracht. Als alles goed gaat landen we zaterdagochtend vroeg in Dusseldorf.

1. Harrie:
    23 maart 2017
    Moet ik nog een extra aanhangwagen meenemen ? Geniet nog van jullie laatste dag in Vietnam. Tot zaterdag in Dusseldorf.
  2. Jose:
    23 maart 2017
    Geniet er nog van en een fijne terugreis !!!